Még nincs egy hónapja, hogy az értékesítés elkezdődött, már átlépték az egy milliós darabszámot és Indiába még meg sem érkezett.

Xiaomi Redmi 7 – több mint egymilliós értékesítés csak Kínában

Az év elejének bomba híre volt, hogy a Xiaomi a jövőben a Redmi nevet, mint önálló márkanevet viszi tovább. A piacot ismerők szerint a Redmi márka megszületésének egyértelmű oka, hogy így vegyék fel a versenyt a Huawei Honor készülékekkel. Ezzel a Xiaomi mobeltelefon termékcsaládon belül már három márkenevet találunk, a Pocophone-t, ami a minőségi hardvert próbálja a legolcsóbb köntösbe bújtatni, a Redmi-t, ami az alsó és középkategóriát célozza, valamint a Xiaomit, ami várhatóan a felső-közép és a felsőkategória telefonjait adja majd.

Redmi Note 7 1

A Redmi család első tagjaként érkezett a Redmi 7 Note nevű mobil, ami erős Snapdragon 660-as központi maggal és 48 megapixeles hátlapi kamerával villantott. Nem elég, hogy hardver tekintetében lényegében mindenkit megelőztek a piacon, az ár is nagyon barátságos lett. Így persze nem csoda, hogy csak Kínában, egy hónapon belül átlépték az egymilliós darabszámot. Ez jócskán bővülni fog, hiszen hamarosan elkezdik a készülék indiai értékesítését is, Indiában pedig jelenleg a Xiaomi a legnépszerűbb gyártó, legalábbis az eladott darabszám alapján. Szóval van még bőven helye az eladás növelésének, főleg, hogy ez európai és az amerikai piackról még szó sem esett.