Xiaomi Redmi 7 – több mint egymilliós értékesítés csak Kínában
Még nincs egy hónapja, hogy az értékesítés elkezdődött, már átlépték az egy milliós darabszámot és Indiába még meg sem érkezett.
Az év elejének bomba híre volt, hogy a Xiaomi a jövőben a Redmi nevet, mint önálló márkanevet viszi tovább. A piacot ismerők szerint a Redmi márka megszületésének egyértelmű oka, hogy így vegyék fel a versenyt a Huawei Honor készülékekkel. Ezzel a Xiaomi mobeltelefon termékcsaládon belül már három márkenevet találunk, a Pocophone-t, ami a minőségi hardvert próbálja a legolcsóbb köntösbe bújtatni, a Redmi-t, ami az alsó és középkategóriát célozza, valamint a Xiaomit, ami várhatóan a felső-közép és a felsőkategória telefonjait adja majd.
A Redmi család első tagjaként érkezett a Redmi 7 Note nevű mobil, ami erős Snapdragon 660-as központi maggal és 48 megapixeles hátlapi kamerával villantott. Nem elég, hogy hardver tekintetében lényegében mindenkit megelőztek a piacon, az ár is nagyon barátságos lett. Így persze nem csoda, hogy csak Kínában, egy hónapon belül átlépték az egymilliós darabszámot. Ez jócskán bővülni fog, hiszen hamarosan elkezdik a készülék indiai értékesítését is, Indiában pedig jelenleg a Xiaomi a legnépszerűbb gyártó, legalábbis az eladott darabszám alapján. Szóval van még bőven helye az eladás növelésének, főleg, hogy ez európai és az amerikai piackról még szó sem esett.