Plusz fény derül a játék DX9/DX10 változatainak különbségeire is.

Részletes tesztnek vetették alá a nemrég nyílt bétatesztként is kipróbálható World in Conflictot. Különböző kártyagenerációk vettek részt a teljesítménytesztben, a DX10-es méréseket pedig a BFG 8800GTS OC 320 MB-os kártyájával végezték. A grafikonok ezúttal csak a “sima”, szűrők nélküli eredményeket mutatják, viszont legalább megtudhatjuk, hogy a programozók által beállított Medium, High és Very High beállításokkal hogy futnak napjaink népszerű kártyái.

Tesztkonfiguráció:

  • Intel Core 2 Duo E6600 processzor
  • Asus P5B Deluxe alaplap
  • 2 GB Corsair XMS2-5400UL DDR2 memória
  • DX 9 teszt
    • BFG 8800 GTS OC 320 MB
    • Asus 8800 GTS 320 MB
    • ATI X1950 XTX 512 MB
    • Asus EN8600GTS
    • BFG 7600 GT OC
    • Sapphire X1600 Pro
  • DX 10 teszt
    • BFG 8800 GTS OC 320 MB
  • 250 GB Seagate Barracuda 7200.10 SATA-2 merevlemez
  • Corsair HX 620W tápegység
  • DX9: Windows XP Professional SP2
    DX10: Windows Vista Home Premium

Az ATI kártyákat a Catalyst 7.6-os verziójával használták, míg a GeForce-okat a Forceware 168.11-es béta állapotú csomag hajtotta meg.

DX9 kontra DX10 képek (1600×1200, Very High)

World in Conflict teljesítménytesztWorld in Conflict teljesítményteszt

World in Conflict teljesítménytesztWorld in Conflict teljesítményteszt

World in Conflict teljesítményteszt
World in Conflict teljesítményteszt

Kicsik és nagyok harca:

World in Conflict teljesítménytesztWorld in Conflict teljesítményteszt

World in Conflict teljesítményteszt

A még több képre és a konkluzióra vágyó Olvasóink ide kattintsanak.