Az Expreview-nál erre a kérdésre adták meg a választ.

Úgy tűnik az NVIDIA kezd túllenni a GF100-as grafikus processzor kezdeti gyártási nehézségein, ennek eredményeképp hamarosan megjelenhet egy olyan videokártya, amely használhatja a chipben maradt tartalékokat, azaz mind az 512 darab CUDA magot és mind a 64 textúrázót. Az új modell nevét még homály fedi. Korábban voltak olyan pletykák, amelyek GTX 485-öt említettek, de a mostani GPU-Z-s képeken GTX 480-at láthatunk. Visszagondolván a vállalat azon korábbi húzására, amikor a 192 CUDA magos GTX 260-nak sem változtatta meg a nevét, mikor az 216 magot kapott, előfordulhat, hogy most is maradnak a GTX 480-nál, és rábízzák a partnerekre a „megkülönböztető jelzések” használatát.

Vajon mennyivel gyorsabb az 512 CUDA magos GF100 a GTX480-nál          Vajon mennyivel gyorsabb az 512 CUDA magos GF100 a GTX480-nál

Az Expreview munkatársai hozzájutottak egy „teljes értékű” GTX 480-hoz, és összehasonlították a jelenleg kapható modellel. A tesztek során a 258.96-os meghajtót használták. A 3DMark Vantage Extreme módjában 10 072 GPU pontot sikerült kipréselnie magából, szemben a hagyományos kártya 9521 pontjával. A textúrázók növekedése maga után vonja a texture fillrate-ét is: a korábbi 38,82 GTexel/s 41,55-re nőtt.

Vajon mennyivel gyorsabb az 512 CUDA magos GF100 a GTX480-nál          Vajon mennyivel gyorsabb az 512 CUDA magos GF100 a GTX480-nál

A Crysis Warhead-del folytatódott a vizsgálat: Enthusiast beállítással, 1920×1080-as felbontásban teszteltek, 8x-os élsimítás mellett. Az 512 magos GeForce 34,72 FPS-t ért el, a 480 magos testvére 32,96 FPS-ével szemben.

Ezekből a rövid tesztekből az derült ki, hogy a teljes értékű GF100-ason alapuló videokártya körülbelül 5~6 százalékkal gyorsabb, mint a most kapható GTX 480, így némileg közelebb kerültek a zöldek az AMD HD5970-eséhez, de egy második GPU hiányában reménytelennek tűnik annak befogása.