Új szolgáltatások az LG mobiltulajdonosoknak
16 ügyfélszolgálati ponttal és egyedi terméktámogatási rendszerrel bővít az LG.
A már régóta működő QRS (Quick Repair Service) egy országos hálózat, amely az LG ügyfeleknek helyszíni, gyors megoldást kínál a telefonjukat érintő esetleges problémákra, meghibásodásokra. A korábbi 10 helyszín helyett most már országosan 26 helyszínen foglalkoznak mobiltelefonok szervizelésével, illetve tanácsadással. A technikai tanácsadáson kívül kisebb hibák javítása − pl. mechanikai vagy elektronikai alkatrészek cseréje − mellett szoftverfrissítésben is segítenek. Komolyabb meghibásodások esetén, amikor a készüléket továbbítani kell a központi szervizbe, az LG szervizpontok cserekészüléket biztosítanak minden ügyfélnek.
A meglévő szolgáltatások egy teljesen egyedi, az LG által kifejlesztett ügyféltámogató rendszerrel is kiegészülnek. A Remote Call nevű alkalmazás lehetővé teszi, hogy egy, a telefonok beállításaiban és összes funkciójában jártas ügyfélszolgálatos kolléga távolról belépjen a telefonba — külön kérés és engedélyezés után, természetesen. Így, ha segítségre van szükség és nem akarunk bonyolult telefonos utasítások követésével tölteni az időt, akkor elég ezentúl az LG ügyfélszolgálatának kollégáit hívni. A személyes adatokhoz természetesen nem férnek hozzá az LG munkatársai, illetve azokat nem tudják rögzíteni, menteni. Amennyiben jegyzetekbe, képek mappába, hasonló személyes helyekre szükséges belépni, azt minden esetben jóvá kell hagynia az ügyfélnek. Az ilyen engedélyezés az adott menüpontba belépés előtt történik a készüléken megjelenő párbeszédablak segítségével. A szolgáltatás ingyenesen lesz elérhető a 2.3-as Gingerbread-re frissített Androidos LG telefonokkal – elsőként Optimus 2X-en – wi-fi vagy 3G kapcsolaton keresztül. A Remote Call Center nyitvatartási ideje: H-P 8-20, Sz-V: 9-17.
Forrás: Sajtóközlemény