A teljes értékű GF100 chipre építő megoldás ősszel érkezik.
Az Nvidia főmérnöke Bill Dally néhány részletet már megerősített. A GTX 485 felsőkategóriás kártya 512 shader és 64 textúra egységet tartalmaz majd. Általánosságban elmondható, hogy a TSMC 40 nm-es gyártástechnológiájának folyamatos javulása, néhány hónap múlva lehetővé teszi a hibátlan GF100 chipek előállítását. A dolog pikantériája, hogy erre “szerény” fél évet kell várni.
A várható specifikációkból a GeForce GTX 485 tekintetében az előddel szemben megközelítőleg 10%-os előny rajzolódik ki. Érdekesség, hogy a memória órajele nem növekedett, igaz a GTX 480 nem küzd sávszélesség problémákkal. Remélhetőleg a zöldek új nagyágyúja jobb hűtési rendszert is kap, ami talán egy csendesebb konstruckció lehet.