A teljes értékű GF100 chipre építő megoldás ősszel érkezik.

Az Nvidia főmérnöke Bill Dally néhány részletet már megerősített. A GTX 485 felsőkategóriás kártya 512 shader és 64 textúra egységet tartalmaz majd. Általánosságban elmondható, hogy  a TSMC 40 nm-es gyártástechnológiájának folyamatos javulása, néhány hónap múlva lehetővé teszi a hibátlan GF100 chipek előállítását. A dolog pikantériája, hogy erre “szerény” fél évet kell várni.

K?pHost 2.1 - K?pfelt?lt?s
[+]

A várható specifikációkból a GeForce GTX 485 tekintetében az előddel szemben megközelítőleg 10%-os előny rajzolódik ki. Érdekesség, hogy a memória órajele nem növekedett, igaz a GTX 480 nem küzd sávszélesség problémákkal. Remélhetőleg a zöldek új nagyágyúja jobb hűtési rendszert is kap, ami talán egy csendesebb konstruckció lehet.