A taxiban elhelyezett elektronikus, érintőképernyős felületen a hirdetések mellett híreket, programokat, látnivalókat és egyéb hasznos információkat is olvashatnak az utasok.
Magyarországon teljesen új hirdetési lehetőséggel jelentkezik a Taxitelly. A budapesti taxik jobb első ülésének fejtámlájában elhelyezett LCD kijelzőn keresztül meghatározott adattartalmú hirdetési megjelenést biztosít a vállalat hirdetői részére. Az LCD kijelzőn keresztül a taxi utasai a különböző menükben és almenükben interaktív módon böngészhetnek – többek között hírek, időjárás, programok, látnivalók is olvashatók lesznek a felületen. Az új reklámfelület nemcsak magyar, hanem angol, majd a későbbiekben német nyelven is olvasható lesz.
A vállalat a taxiban kihelyezett mini számítógépekre szélessávú mobil internet (HSDPA) hálózaton keresztül tölti fel és frissíti a megjelenítésre szánt anyagokat, vagy akár az egész felületet. A szolgáltatás a Vodafone intenzív ütemben bővülő HSDPA hálózatának és mobil eszközeinek segítségével teszi lehetővé, hogy a központi szerverről az információk biztosan eljussanak a taxi utasaihoz. A Vodafone és a Taxitelly együttműködése jól szemlélteti, hogy a Vodafone szélessávú internet szolgáltatása immár nem csak a hagyományos böngészési és letöltési funkciókat fedi le, hanem ipari alkalmazások által generált adatátviteli igények kielégítésére is kiválóan alkalmas.
A hirdetések mellett a legfrissebb hírek, programok, látnivalók és hasznos információk is olvashatók lesznek. Az MTI hírügynökség hírei kétóránként frissülnek, a kulturális és egyéb programokat szintén folyamatosan frissítik, így az utasok valóban naprakész információkat szerezhetnek utazás közben.
A Taxitelly hirdetési felület menüi és almenüi a következők:
- Hírek / Belföld, Külföld, Gazdaság, Magazin, Sport
- Turizmus / Szállás, Programok, Éttermek, Wellness, Utazás
- Szórakozás / Éjszaka, Mozi, Pub, Játék, Casino
- Otthon / Ingatlan, Lakberendezés, Kert, Barkács, Uszodatechnika
- Szolgáltatás / Bank, Biztonság, Egészség-fitness, Bérlés, Vásárlás
- Autó-motor / Tesztek, Szalonok, Újdonságok, Szerviz, Alkatrész
- Vodafone
- MTI Aréna / Aktuális, Forma 1, Foci, Tenisz, Olimpia
A két napja indult új szolgáltatás sikerességét, a hardware-elemek alkalmasságát és a program használhatóságát 40 City-taxiban teszteli a társaság a következő 1 hónapban, június 7-ig. A sikeres tesztidőszak után június közepétől megkezdődik a szolgáltatás kiterjesztése, az év végéig várhatóan közel 1000, 2009 év végéig pedig 2500 autóba szerelik be az új, érintőképernyős hirdetési felületeket.