A kampány alapja az Android, iOS és Bada okostelefonokra ingyenesen letölthető „Smart Sport a Gyermekekért” alkalmazás, amellyel a felhasználók nyomon követhetik sportteljesítményüket és egyúttal jótékony célokhoz is hozzájárulhatnak. A vállalat ugyanis 100 millió forint összértékű Samsung Smart termékeket adományoz a főváros és a megyeszékhelyek számára, cserébe pedig azt kéri a lakosságtól, hogy az alkalmazást letöltve és használva gyűjtsék össze az 1 millió Smart kilométert Magyarország számára.
Az alkalmazás a GPS koordináták alapján számolja a felhasználó mozgás közben megtett kilométereit. A felhasználók profiloldalán tárolt adatok megoszthatóak a Facebook közösségi oldalon, ahol további interaktív elemek várják a rajongókat: többek között buzdító üzeneteket készíthetnek és küldhetnek a játékban résztvevő ismerőseiknek. A program közösségi erejét erősítendő a résztvevők csapatokat is alkothatnak, így mérve össze erejüket, kitartásukat, teljesítményüket másokéival. A játékszabályok szerint naponta maximum 42 kilométer tehető meg, legfeljebb 40km/h-s sebességgel.
Az aktív életmód a kampány során a szerencséseket minden héten 7 db Samsung Smart termékkel is megjutalmazza: az alkalmazást letöltők részt vesznek a hetente megrendezésre kerülő nyereményjátékban, amelyen heti rendszerességgel 1-1 db 32 hüvelykes 5-ös sorozatú Smart TV, WB150F Smart fényképezőgép, T24B750EW monitor, 5-ös sorozatú Smart Blu-ray lejátszó, Galaxy Tab 10.1 Plus, Q20 digitális kamera és 530U4C notebook talál gazdára.
A Samsung kampánya 2012. június 1-től augusztus 12-ig tart. Az alkalmazás telepítése és részletes bemutatója itt olvasható.