Shadow of the Tomb Raider RTX javítás érkezett!
Az Nixxes és az NVIDIA együttműködésének hála elkészült az a patch, mely sugárkövetéses megjelenítéssel ruházza fel a Shadow of the Tomb Raidert.
További öröm a Turing tulajoknak, hogy az RT magok mellett a Tensor feldolgozók sem pihennek, vagyis a DLSS támogatás is adott. A Tomb Raider a javítás telepítése után a következő RT beállításokat kínálja:
- Közepes – Csak néhány kijelölt fényforrás esetében kapunk jobb minőségű árnyékokat.
- Magas – Még több irányított és kiegészítő fényforrás (beleértve a napot is), lényegében megvalósul a shadow map kiváltása.
- Ultra – Ez javítja az áttetsző árnyékok megjelenítését, ezenfelül még több sugárral emeli a képminőséget. Az Ultra mód igen jelentős gépigénnyel bír, valószínűleg ennek csak a GeForce RTX 2080 (Ti) fog megfelelni.
A fentiekből talán már sejthető, természetesen ezúttal is elengedhetetlen lesz egy RTX sorozatú grafikus kártya, a Windows 10 1809, illetve a GeForce 419.35 meghajtó beszerzése. Ha ezek megvannak, akkor viszont már indulhat is a móka!