Hamarosan nemcsak transzparenseken, plakátokon, reklámcsíkokon és tv-reklámokban találkozunk hirdetésekkel, hanem már telefonon is.
Ezzel a fajta célközönség-kiterjesztéssel rengeteg új potenciális alanyra bukkanhatnak a vállalatok, ugyanis lehetőségük nyílik célzott hirdetések “bevetésére”, azaz mindenki olyan reklámot kap, ami kapcsolódik az érdeklődési köréhez. Például egy focikedvelőnek nem fognak fogkrémet reklámozni. Ezt a fajta módszert használja például a Google is, ami a weblapon található szavak alapján rakja be a hirdetéseit.
Visszakanyarodva a telefonos hirdetésekhez, ez nem feltétlenül jelent rosszat, ugyanis mindenki csak arról kap információt, ami érdekli. Az egyik ilyen reklámozni kívánó cég, a Viacom (az MTV és Comedy Central nevű televíziócsatornák tulajdonosa) még idén tesztelni fogja a rendszert. Riválisa, a Sprint Nextel Corporation, az Egyesült Államok harmadik legnagyobb mobilszolgáltatója a gyakorlati megvalósítást videoklipek formájában szeretné megoldani.
Az forráshivatkozáson találhatunk pár érdekességet az ötlet felvetőjétől.