A Nokia útjára indítja új, interaktív játékát, a Nokia 20Lives-t.

A Nokia 20Lives a játékok, a film, a divat és a zeneipar világának elemeit ötvöző, új generációs internetes és mobilélményt nyújt. A szeptember 19-én induló játék résztvevői belebújhatnak valaki más bőrébe, és nem csak egyszer, nem is kétszer, de akár húsz alkalommal is! A Nokia 20Lives-ban húsz kitalált figura szerepel, akik életének egy-egy izgalmas napját a játékosok is végigélhetik. A Nokia által biztosított, internetes Nokia 20Lives játékot Európa 21 országában 11 nyelven lehet majd játszani.
 
“Mindannyian álmodtunk már arról, hogy valaki más bőrében ébredünk fel. A Nokia 20Lives által éppen ezt a nagyszerű élményt szeretnénk felkínálni a mobiltelefon-felhasználóknak. A Nokia 20Lives nem csupán egy játék, hanem egyben különleges lehetőség arra, hogy egy napot valaki más bőrében eltöltve, megismerjük annak világát” – mondta Heikki Tarvainen, a Nokia Mobile Phones üzletágának marketing-igazgatója. “A Nokia által már ötször meghirdetett  Nokia Játék sikere megmutatta az utat ahhoz, hogy miként lehet szórakoztatni és inspirálni is a mobilfelhasználókat. Úgy véljük, hogy a Nokia 20Lives egyedi koncepciója újszerű megközelítést jelent majd a felhasználók és a Nokia terméke és a Nokia márka közötti kapcsolat kialakításábanl. A játék emellett innovatív interakciós lehetőséget is teremt.”
Mindennap egy új élet – Nokia 20 Lives
 
A Nokia 20Lives 25 napja alatt a játékosoknak teljesen újszerű játékélményben lehet részük. Míg a korábbi Nokia Játék készségeken alapuló, időpróbákkal és feladatmegoldással tűzdelt kalandot kínált, addig a Nokia 20Lives húsz, véletlenszerűen kiválasztott, kitalált ember életébe csöppenti bele a játékost. A felhasználó úgy látja majd a világot, ahogy a szereplő; találkozik a karakter családjával és barátaival; dolgozik a munkahelyén, és meghozza a szükséges döntéseket. A játékosok ezen döntések alapján válnak sikeressé vagy buknak el a játék során.
A Nokia 20Lives az interneten videofelvételek és animált képek, valamint SMS-, e-mail-, és hangüzenetek által juttatja el a játékoshoz az információkat. Az izgalmas játék során a benevezettek mobiltelefont nyerhetnek, de harcba szállhatnak a húsz szereplő életéhez kapcsolódó nagydíjakért is, például a wellness-, vagy a Monaco-i hétvégéért.
A Nokia 20Lives kitalált szereplői olyan sokszínű személyiségek, akik a média, a zene, a film, és a divat világában élnek: hatalommal bíró nők és ravasz üzletemberek, színésznők és szépfiúk, fotósok és paparazzik, csak hogy néhányat megemlítsünk közülük. A játék szereplői életük egy-egy pontján már találkoztak egymással – de hogy hogyan és mikor, az a játék során derül majd ki.
 
A regisztráció a www.nokia.com/20Lives weboldalon érhető el.
 
A résztvevőknek internet-hozzáférésre, e-mail címre, és SMS-ek fogadására képes mobiltelefonra van szükségük a Nokia 20Lives-ban való részvételhez. A Nokia 20Lives minden 16 éven felüli, és a 21 résztvevő európai országban élő mobiltelefon-felhasználó számára elérhető, részvételi díj nélkül.
 
A Nokia 20Lives játékra 2005. augusztus 29-től október 11-ig a www.nokia.com/20Lives címen lehet jelentkezni. A 21 európai országban 11 nyelven zajló Nokia 20Lives szeptember 19-én kezdődik és október 13-án ér véget.
 
A Nokia a Nokia 20Lives játékot megelőzően a mobiltelefon-felhasználók számára már öt alkalommal szervezte meg interaktív internetes és mobilkalandját, a Nokia Játékot. A hatalmas érdeklődésre számot tartó és több millió játékost megmozgató, 1999 óta megrendezett Nokia Játék célja a résztvevők között kapcsolatteremtés és a mobil világban egyre inkább teret nyerő szórakoztatás kihangsúlyozása volt.