Az eddigi értékesítési modell teljes változáson megy át.

mi-store-in-vietnam-c-640x480.jpg

A Xiaomi az indulásakor egy újszerű értékesítési rendszerben dolgozott. Keveset költöttek reklámra, legalábbis a reklám megszokott fajtáira. Termékeik népszerűsítését online oldalak tesztjeivel és szájhagyomány útján végezték, ezzel pedig jelentős összegeket takarítottak meg, ezzel pedig csökkenteni tudták telefonjaik árárt. Ebben a rendszerben az értékesítésnek is a lehető legolcsóbb módját választották, online adták el a mobilokat.

A tavalyi év komoly változásokat hozott. A Xiaomi jelentős hitelt vett fel, amiből Kínában komoly üzlethálózat kiépítését kezdték meg, ezzel párhuzamosan pedig a nemzetközi porondra is kiléptek offline módon is. Megnyílt első Mi Home boltjuk Kínában, saját üzletük nyílt Európában, ennek helyéül Spanyolországot választották. Egy mostani friss hír szerint a cég újabb külföldi boltot nyitott, ezúttal Vietnamban, Ho Chi Minh városban, egy üzletközpontban. Az érdeklődés hatalmas volt.