Tegnapelőtt bejelentették a GeForce RTX családot, eme jeles alkalomból kaptunk egy kis Battlefield V ízelítőt.
A fejlesztők és az NVIDIA közös együttműködése igen látványos eredményt hozott, a Battlefield V sugárkövetéssel dolgozó alfa verziója impresszív módon demonstrálta a technika lehetőségeit. A lenti videóban a tükröződésekre érdemes figyelni (pl. a lángszórós tank, vagy az égbolton suhanó lángoló repülő) a Raytracing ugyanis jelen formájában erre a célra lesz bevetve.
A dolog mindenesetre felvet legalább egy kényes kérdést: mi lesz a többjátékos móddal? Lehetségesnek tartjuk, hogy ott kikapcsolják a sugárkövetést, hiszen ezzel előnybe kerülhetnének azok a játékosok, akik Geforce RTX sorozatú grafikus kártyával rendelkeznek – ők (kivételes esetekben) a játéktér azon részeit is beláthatják, amit a többi játékos nem.
Forrás: HOC