• A DotA 2 során összesen 50 000 dollár értékű pénznyereményért 16 profi eSport-csapat száll versenybe, akik közül öt döntős versenghet a maximális memória-órajelért
    • Mindkét verseny döntőjét a 2014-es CES kiállításon és konferencián rendezik meg

Nemzetközi tuning és DotA 2 versenyt indít októberben a Kingston HyperX

Budapest – 2013. október 4. –  A Kingston Technology Europe Co LLP, a Kingston Technology Company Inc., a világ vezető független memóriagyártójának leányvállalata bejelentette, hogy két nemzetközi versenyt indít a közeljövőben, melyek keretében elkötelezetten támogatja az eSportokat és a rajongói közösséget. Október 7-én a HyperX egy nemzetközi tuning versenyt indít, amelyre bárki jelentkezhet, a szintén hamarosan kezdődő HyperX® DotA 2 ligában pedig a világ 16 legprofibb DotA 2 játékos csapata vesz részt, akik nagy összegű pénznyereményért küzdenek meg egymással. Mindkét verseny döntőjét a 2014-es nemzetközi CES® szórakoztatóelektronikai kiállítás és konferencia ideje alatt rendezik meg Las Vegasban.

 

Kingston HyperX tuning verseny

 

A Kingston az overclocking verseny keretében együttműködik a tuningolók és a teljesítményhajszolók első számú információforrásával, a HWBOT weboldallal. A versenyzők a maximális memória-órajel, Super PI és Intel® XTU referenciaértékek kategóriájában mérhetik össze tudásukat a legjobb eredményekért. Október 7-től négy héten át tartanak majd a selejtezők, melyek során hetente hirdetnek győztest, és az öt legjobb versenyző a 2014 januárjában megrendezésre kerülő CES keretében küzd majd meg egymással. A döntőhöz szükséges konfigurációt a Kingston és partnerei – az ASUS, a Cooler Master és az Intel® – biztosítják. A teljes versenyszabályzat itt olvasható.

 

 

 

Kingston HyperX DotA 2 liga

 

A HyperX DotA 2 ligabajnokság október végén veszi kezdetét; a játéksorozatban a 16 csapat 50 000 dollár pénznyereményért vetélkedik. A négy legjobb csapat utazási és szállásköltségeit a Kingston állja, hiszen a versenyzők Las Vegasban versenyeznek majd egymással a bajnoki címért. Minden játszmában az a csapat nyer, amelyik háromból két térképen legyőzi a másikat. A játszmákat élőben közvetítik majd, így a rajongók nyomon követhetik kedvenc csapatuk eredményeit. A formátum és a verseny teljes leírása itt olvasható.