A Tékozló Homáron talált bejegyzés szerint ez ma Magyarországon előfordulhat.

A bejegyzés szerint a felhasználó kicsit sem volt elégedett a szolgáltatással, emiatt 2008 tavaszán egy nem túl kedves levéllel ajándékozta meg a szolgáltatót. A levél hangneme miatt a Dunaweb akkor még csak figyelmeztetett, hogy az ÁSZF megsértése miatt a következő ilyen esetben a net lekapcsolása várható.

Mivel a szolgáltatással az ügyfél továbbra sem volt megelégedve arra ragadtatta magát, hogy szolgáltatóját kulawebnek nevezte a cég panaszkönyvként aposztrofált fórumában, és nem illő szavakkal illette a szolgáltatást. Ezután a cég megtorlásként egyoldalúan szerződést bontott és lekacsolta a szolgáltatást.

Az ügyben nem szeretnénk igazságot tenni, hiszen valóban nem illik ronda szavakat használni egy nyilvános fórumon, azonban akkor is kérdéses, hogy ez a cselekedet el kell-e hogy vezessen a szerződés egyoldalú felbontásához. Tény, hogy ha a bejegyzésben igazat írnak, akkor ma Magyarországon egyes szolgáltatókra nem érdemes csúnyákat mondani, mert azzal szembesülhetünk, hogy megszűnt az internet elérésünk.

Aki a bővebb történetre kíváncsi kattintson e hír forráshivatkozására!