Népszerű a Flynet
Már minden második tengerentúli Lufthansa-járaton barangolhatunk a világhálón
Immár egy éve kínál a Lufthansa Légitársaság tengerentúli járatain nagysebességű Internet-hozzáférést az utasok számára. A szolgáltatást a társaság a Connexion by Boeing-gel közösen fejlesztette ki. Tavaly május 17-én indult útjára az a Münchenből Los Angelesbe tartó Lufthansa járat, amelynek fedélzetén az utasok először használhatták a FlyNet szolgáltatást.
A társaság a világon elsőként vezette be a fedélzeti internetezés lehetőségét. Hogy még emlékezetesebbé tegye működésének első évfordulóját, a Lufthansa május 17-től 23-ig díjmentesen biztosítja gépein a FlyNet szolgáltatást. Egy nemrégiben készített felmérés szerint a megkérdezett 625 utas 93 százaléka elégedett, vagy nagyon elégedett a felhők feletti Internet-szolgáltatással. A használók rendelkezésére áll a repülés ideje alatt mind a FlyNet saját portálja, amely friss híreket, utazási és vásárlási információkat kínál, mind a világháló, a Lufthansa partnerének, a Connexion by Boeing-nek köszönhetően. Az utasok ezen kívül elektronikus levelezésüket is intézhetik, továbbá beléphetnek vállalatuk Intranet rendszerébe is.
A hálózat és az utas saját hordozható számítógépe között vezeték nélküli WLAN technológia biztosítja a kapcsolatot. A FlyNet segítségével a Lufthansa üzleti utasai maximálisan hasznosíthatják a repüléssel töltött időt. Ha pedig lazítani szeretnének, a szórakozási lehetőségek teljes skálája szintén a rendelkezésükre áll.
„A visszajelzésekből kiderült, milyen nagyra értékelik a FlyNet szolgáltatást, különösképpen üzleti utasaink.” – mondta Thierry Antinori, a Lufthansa German Airlines a marketing és az értékesítés területeiért felelős alelnöke. Ezt támasztja alá az a felmérés is, amelyből kiderül: az utasok 85 százaléka szerint a jövőben a légitársaság megválasztását a fedélzeti Internet-hozzáférés megléte is befolyásolja majd.