Mondik Noémivel és Grafitemberrel kampányol a Vodafone
A Vodafone Magyarország két egyedi látásmódú grafikust vont be a fél éve debütált, korlátlan belföldi telefonhívást és üzenetküldést, valamint rengeteg internetezést lehetővé tevő, most kibővülő Red szolgáltatáscsomag kampányába. Május 3-ától egy hétig volt látható az Erzsébet téri Design Terminál Deák tér felé néző homlokzatán Mondik Noémi nagyméretű képe. A Képzőművészeti Egyetem másodéves hallgatójának ez az első, kifejezetten offline felhasználásra szánt műve, amelyen a Design Terminál épülete látható a képpel, valamint az előtte lévő két kutya szoborral – amelyek szintén egy kiemelkedő fiatal művész, Szőke Gábor Miklós alkotásai –, nyakukban a Vodafone Red szlogenjét ábrázoló táblákkal.
A Red kampány részeként a Vodafone Facebook-oldalán, valamint a Vodafone médiapartnere, a Class FM reggeli műsora, a Morning Show műsorának weboldalán láthatók Grafitember, azaz Merényi Dániel karikatúrái. A Mondik Noémihoz hasonlóan sajátságos világot teremtő grafikus Parttalan viták nevű sorozata olyan végtelen hosszúságú vitára alkalmat adó, mindennapi beszédtémákat mutat be, mint például az, hogy kik vezetnek jobban, a nők vagy a férfiak, illetve cukorral vagy szalonnával jobb-e a túrós tészta. [Vodafone]