A DLSS eljárást érintő problémákról van szó.
Mint ahogy arról a napokban beszámoltunk, Andrew Edelsten, a Deep Learning technikai igazgatója egy hosszabb blogbejegyzésben kommentálta a DLSS (Deep Learning Super Sampling) kritikáit. Az eddigi tapasztalatok alapján úgy fest, hogy a DLSS ugyan remek sebességet képes nyújtani, de ennek a képminőség látja kárát – főként Full HD felbontásban. A helyzet szerencsére korántsem reménytelen, a Metro Exodus fejlesztői máris elkészültek a szóban forgó probléma javításával. A Wccftech most ennek járt utána, rövid tesztelés után pedig arra jutottak, hogy a programozók igen jó munkát végeztek, mert a képminőség számottevően jobb lett!
A további képekért katt ide!
Az NVIDIA Turing tulajok (kivétel a GeForce GTX 1660 Ti) tehát most az igencsak kellemes sebességnövekedést úgy élvezhetik, hogy közben csak egészen minimális mértékű változást tapasztalhatnak a megjelenést illetően, mely talán fel sem tűnik a játék hevében.
A javítás további részletei (alias kiadási jegyzék) itt olvashatóak!