Mégis létezik a Sony Ericsson Jalou
Korábban már beszámoltunk a Jalou néven emlegetett újdonságról, később viszont kiderült, hogy a “kémfotó” csak egy unatkozó Photoshop-zsonglőr mutatványa volt. A készülék azonban ma hivatalosan is bemutatásra került.
A Sony Ericsson — jó érzékkel meglovagolva a sajtó által biztosított hátszelet — a mai napon leleplezte legújabb modelljét, a Jalou-t. Igaz, a jelentős érdeklődésre számot tartó mobil még csak közel sem hasonlít a néhány nappal ezelőtt “kiszivárogtatott” képen látható eszközre, de mindez mit sem von le a készülék tényleges értékéből.
Annál is inkább, mivel a külcsínt illetően korántsem lehet okunk a panaszra: az ékszerek által inspirált dijázn megítélése ízlés kérdése, azonban az vitathatatlan tény, hogy a Sony Ericsson kínálatában nem sok hasonlóan extravagáns megjelenésű modellel találkozhatunk mostanában.
A tudáskészletet illetően sajnos nem igazolódtak be a rajongók által megfogalmazott vérmes remények, hiszen a jelek szerint a Jalou-t a középkategóriába pozícionálta a gyártó. Ennek megfelelően a készüléket többek között 2 hüvelyk nagyságú, QVGA felbontású belső kijelzővel, monochrome külső megjelenítővel, 3 megapixeles kamerával, valamint egy YouTube videók megtekintésére kifejlesztett alkalmazással látták el a mérnökök. Érdekesség, hogy a tervek szerint az Egyesült Államok piacára szánt verzió GPS vevővel, illetve Google Maps alkalmazással is rendelkezik majd, az európai változatból azonban ezek a technológiák várhatóan kimaradnak.
A több színben is piacra lépő modell 2009 negyedik negyedévére datált megjelenésével egyidőben egy exkluzív változat piacra dobását is rebesgeti a gyártó: a Dolce&Gabbana neve által fémjelzett speciális kiadás belső értékeiben nem tér majd el a szériában gyártott példányoktól, azonban külcsínét illetően több jelentős változtatást is terveznek a mérnökök. Ezek közül a legjelentősebbnek az egyedi, “Sparkling Rose” névre keresztelt színárnyalat, valamint a 24 karátos arany díszítések alkalmazása tekinthető, amelyek révén egy, az eredeti célcsoportnál jóval tehetősebb felhasználói réteget is megcélozhat a gyártó a Jalou-val.