Válassza az Oldal lehetőséget

Még nem véglegesek a PlayStation 3 összetevői

Még nem véglegesek a PlayStation 3 összetevői

Az xbitlabs.com oldalon felröppent hír alapján több bennfentes szakember azt állítja, hogy a PlayStation 3 specifikációi még nem véglegesek.

 

Felmerülhet a kérdés, hogy akkor az Electronic Entertainment Expón milyen PlayStationöket és játékokat láttak a látogatók? Minden bizonnyal a Sony csúcsteljesítményű PC-ket használt a bemutatáshoz, ezeket elrejtette, és mellé pedig PlayStation 3 konzolt raktak, amit a nézők nem érinthettek meg, és nem is vizsgálhatták meg. Persze nem átlagos számítógépekről van szó, valószínűleg kétkártyás NVIDIA GeForce 7900 vagy ATI Radeon X1900 rendszereket használtak a játékok demonstrálására. Ezt az információt se az ATI, se az NVIDIA nem erősítette meg.

A tavalyi E3-on a Microsoftnak is ilyen eszközökhöz kellett nyúlnia , amikoris az Xbox 360 következő generációs konzolt mutatták be. A rendezvényen a redmondi óriás Apple PowerMac G5 rendszereket használt IBM PowerPC processzorokkal, amiről már beszámoltunk.

Tovább színesíti a képet, hogy idén a Nintendo csinálta meg ugyanezt a trükköt. A bemutatón szereplő játékok mind Gamecube-on futtottak. A hír azért igencsak elgondolkodtató, mivel egy több éves konzol ilyen látványt volt képes produkálni, akkor vajon mi lesz majd a a jóval fejlettebb Wii esetében…

A PlayStation 3 nem végleges hardverösszetevői még egy aggályt is felvetnek, mégpedig azt, hogy így a játékkészítőknek sokkal nehezebb dolguk lesz a játékszoftverek optimalizálásában, és egyáltalán az elkészítésében is. Ráadásul John Carmack állítása szerint az átlagosnál sokkal nehezebb PlayStation 3-at programozni, "japán agy" kell hozzá.

A szerzőről