Lei Wibing a Redmi vezérigazgatója mondta: Tanulnunk kell a Huaweitől
Van mit, a Huawei fejlődése döbbenetes!
A cég, mármint a Huawei 2019 első negyedévében majd 60 millió okostelefont szállított ki partnereinek, ami egészen döbbenetes eredmény. Az első negyedéves bevétel 26,52 milliárd dollár, ami 39% -os növekedést jelent, de emelkedett a nettó nyereségráta is, iagz nem számottevő mértékben, de elérte a 8 százalékot.
Lei Wibing azt nyilatkozta, hogy van mit tanulniuk a riválistól, de hagsúlyozta, hogy a Huawei egy 32 éves cég, míg a Xiaomi még mindig fiatalnak tekinthető, épp mostanában ünnepelte a kilencedik születésnapját. A nyilatkozat szerint a Xiaomi értékesítési politikája és marketingje jó, ami köszönhető a közismeten kiemelkedő ár-teljesítmény aránynak. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ülhetnek a babérjaikon, mert többet kell ebbe a területbe fektetni, de ami ennél is sokkal fontosabb, a kutatás-fejlesztés területére kell még jobban koncentrálniuk, még több energiát és pénzt fektetniük.
Mint ismertes a Xiaomi újabb hullámvölgyön van túl a telefonértékesítés területén. Bár egyes fontos országokban, mint például Indiában jól megy a szekér, globálisan a vártnál kevesebb mobil fogyott. Mi a magunk részéről úgy gondoljuk, hogy az új belépő szintű, és alsó középkategóriába érkező telefonok jól sikerültek, így van remény a kilábalásra.