Az LG Electronics az augusztus 7-i termékbejelentésének felvezetéseként egy online kampányt indított el, melynek keretében a felhasználók üzeneteket küldhetnek szeretteiknek a „Tökéletes vagy nekem” mottó jegyében.

LG NY_Times_Square_03

A kampány keretében a kiválasztott videoklipek megjelennek az LG különböző online csatornáin, valamint a cég kültéri hirdetőtábláin is a New York-i Time Square-en és a londoni Piccadilly Circusön. A legnépszerűbb és legtöbbet megtekintett fénykép vagy videó készítője 5000 dollár értékű ajándékban részesül. Emellett negyven, véletlenszerűen kiválasztott résztvevő LG G Series okostelefont, 500 további résztvevő pedig LG Pocket Photo nyomtatót kap. A kampány augusztus 6-án zárul.

 

Az a baj, hogy a szeretteinket nem utaztatják ki a Nagy Almába, hogy megnézzék az üzenetünket.

A kampányban bárki részt vehet, csak egy fényképet vagy videoüzenetet kell küldenie a számára fontos személynek az LG valamelyik online csatornáján: az LG Mobile microsite-on (www.LGMobile.com), az LG Mobile Facebook oldalán (www.facebook.com/LGMobile) vagy YouTube csatornáján (www.youtube.com/LGMobile).