Április 9-én nyílt meg az első kimondottan Djuice bolt Budapesten.
A cél egy önálló, fiatalos márka létrehozása. Djuice csomagokat 15 és 26 év közöttiek választhatnak, ám ha valaki elmúlik 26 éves, nem helyezik át más csomagba, hanem bármeddig használhatja, csak új kedvezményeket nem vehet már igénybe.
Jelenleg kb. 500 000 előfizető van, amit év végéig további 100-200 000-el terveznek bővíteni. Ebben a pillanatban körülbelül 18-20 alkalmazott tartozik a Djuice csoporthoz. Bíró Balázs, a cég igazgatója szerint a márka a Pannon-al is versenyez a tarifák tekintetében, hiszen a cél, hogy a fiatalok elégedettek legyenek a szolgáltatással. A Djuice négy díjcsomaggal készül: a számlás például bruttó 20, a kártyás 29 forintos percdíjat tartalmaz, s lesz közösségi és hálózati tarifa is. Továbbra is a Pannon hálózatát fogja használni a szolgáltató, tehát az előfizetők semmit nem fognak észlelni a váltásból, legfeljebb az olcsóbb percdíjakat. Ezentúl a Djuice csomagokat, vagy készülékeket nem a megszokott módon a Pannon boltokból szerezhetjük be, hanem országszerte folyamatban van a bolthálózat kiépítése. A Djuice kiválása azt hiszem az első része annak a folyamatnak, hogy a Pannon Telenor-rá váljon.