Következzenek a játékok, a megszokott címek mellett néhány új/régi-új példánnyal kiegészítve!
Az Alien versus Predatorban régóta kergethetjük az Alienek farkát, de mivel DX11 támogatású mérőprogram, és a tesszellációt is használja, vétek lenne megválni tőle. A Predatoros módon történő tesszellálás a jelek szerint ezúttal a HD 7970-nek feküdt jobban, amely 6 FPS-t tudott ráverni az alapórajeles GTX 680-ra, a Keplernek azonban 10 FPS-nyi előnye van az egy GPU-s Fermivel szemben. A játék kihasználja a többmagos kártyák erejét (ha nem is a legjobb hatásfokkal), így a GTX 590 és a HD 6990 állhatott az élre.
A Batman: Arkham City egy friss játék, és a friss GeForce meghajtót meghozta a teljesítménynövekedést, ugyanis a GTX 580 is a HD 7970 elé tudott kerülni. A GTX 680 toronymagasan ver mindent, más dimenzióban mozog, és a tuning hatására az erő tovább nőtt. A GTX 590 sem érezte magát jól ebben a játékban, de a HD 6990 egyértelműen szenvedett.
A Battlefield 3 ismét a GeForce GTX 680 győzelmét hozta az egymagos kártyák mezőnyében. Az átlag FPS-t tekintve 13 FPS-t vert elődjére és 4-et a HD 7970-re, amely egy szép, megnyugtató előny, és csak 7 FPS-sel maradt el a HD 6990-től. A GTX 590 magabiztosan hozta az első helyet.
A Crysis 2-ben mindent bekapcsoltunk és feltekertünk, amit csak lehetett, hogy a kártyák minél jobban meg legyenek izzasztva. Izzadtak is, de megbirkóztak a teherrel. Az egymagos mezőnyben a GTX 680 ismét nyert, a GTX 580 elbújhat, a HD 7970-nel szoros volt a csata, de végül 2 FPS-nyi különbséggel sikerült megszerezni a győzelmet. Az összetettbeli élre ismét a GTX 590 állhatott, bár az OC-s 680 már nem volt tőle messze. a HD 6990 és a Crysis 2 nem barátok.
Az F1 2011 sem tartozik már a legfrissebb gammák közé, de motorja az autós játékok körében még ma is jónak számít, beépített mérőmodulja miatt pedig különösen szeretjük. Olvasóink bizonyára sosem találnák ki: megint a GTX 680 nyert a GTX 580-nal és a HD 7970-nel szemben, utóbbival pedig megint szoros volt a csata, mint a Crysis 2-ben. A HD 6990 ezúttal is lemaradt, a GTX 590 viszont az élen tudta befejezni a feladatot. A Neon engine 2-t dicséri az is, hogy a kártyák kivétel nélkül magas minimum FPS értékeket hoztak.
A Hard Reset című játék most először került be méréseink közé. Nem egy különösebb nehéz falat a csúcskártyáknak, de DX11-es címről van szó beépített mérőmodullal, így azt a filozófiát követtük, hogy a változatosság gyönyörködtet. Nem csak az, hanem a Kepler is. Minimum FPS-ben mindent vert, és átlag FPS-ben is csak a két duálmagos kártyától maradt el, hajszálnyival. Itt a GTX 580-nak, de különösen a HD 7970-nek van min elgondolkodnia.
A Hawx2 sem mai csirke már, de azért szeretjük, és mivel egyelőre nincs túl sok új játék, amit be tudnánk vonni a tesztelésbe, ezért maradhatott. Esetében az átlag és a maximum FPS értékeket tudtuk feljegyezni, és egyik sem volt kevés. A Kepler megint nyerte az egymagosok csatáját, ezúttal a GTX 580 előtt, amely leverte a Tahiti-XT-t. A két GPU-s modellek jót mentek, nyerték is a versenyt.
A Shogun 2-t szintén most először vettük elő, DX11 javítással felvértezve. Ez volt az a játék, amely az összes többi közül a legnagyobb terhelést rótta a kártyákra, ez meg is látszik az értékeken. Mindent bekapcsoltunk, amit csak lehetett, tömött is a forró levegő a vezérlők irányából. A Kepler, vagyis a GTX 680 megint csodát tett, és méltón fejezte be mostani tesztsorozatunkat, valószínűleg mély nyomot hagyva olvasóinkban. A GTX 680 alapórajelen is a mezőny elejére lépett (a HD 6990-nel holtverseny), tuningolva pedig megvan az abszolút elsőség. A GTX 580-at 29 FPS-sel a GTX 680 mellett középkategóriás VGA-nak gondolhatnánk, de ha a HD 7970 gyerek lenne, az AMD pedig apa, nem tenné zsebre azt a langyos vesszővel történő elfenekelést, amit ezért a teljesítményért kapna apucitól. A Shogun 2-ben a harci zászlókra bizony fel lehetne festeni egy “Áve Kepler” jelmondatot. A grafikonok ismertetésén túlvagyunk, jöjjön az értékelés!