Kifulladt a Google Chrome?
A NetMarketShare piackutató cég adatai alapján a Google Chrome böngésző részesedése kismértékben csökkent. A februári adatok (is) meglepetésekkel szolgálnak.
A legfrissebb statisztikák szerint az Internet Explorer és a Google Chrome teret vesztett, miközben a Safari, a Firefox és az Opera növelte piaci részesedését. Nem hatalmas mértékű változásokban kell gondolkodni, de mindenesetre az jelzésértékű, hogy a keresőóriás böngészője januárban is rosszul szerepelt. Számokban kifejezve: az Internet Explorer 52,96-ról 52,84-re, a Chrome 18,94-ről 18,90 százalékra esett vissza, de ezek lényegében még stagnálásnak nevezhetők. A dobogó második fokán 20,92 %-kal a Firefox áll (0,04 százalékpontos növekedés), a negyedik helyezett a Safari, mely 5,24 százalékot tudhat magáénak (4,90 % volt januárban). Bár jó hónap van a norvég Opera Software mögött, ennek ellenére ismét az utolsó helyen zárt.
Érdekes a Google Chrome helyzete. A böngésző 1 esztendővel ezelőtt “csak” 11,41 százalékon állt. Az elmúlt hónapokban megszokott volt a lendületes növekedés, de idén komoly megtorpanás látszik. Talán eddig tartott az újdonság varázsa?
Forrás: techpowerup.com, netmarketshare.com