Kaspersky Lab a száguldó cirkuszban
A Kaspersky Lab szoftverfejlesztő vállalat bejelentette, hogy a Scuderia Ferrari Formula One csapat partnere lesz a 2011-es és 2012-es esztendőben.
Az Abu Dhabi Nagydíj nem csak a 2010-es F1 Világbajnokság végső sorrendjéről dönt, a Kaspersky Lab itt jelenti be a magas szintű együttműködési szerződést a Scuderia Ferrari-val – a világ egyik vezető versenyistállójával.
A Kaspersky Lab már ebben az évben belépett az autóversenyzés világába, amikor kiemelt szponzori szerződést kötött a Le Mans Series versenysorozatban induló Ferrari AF Corse csapattal. A sikeres kezdet után a vállalat úgy döntött, hogy kiterjeszti partneri kapcsolatát a Ferrarival a Formula 1-re is. A következő évtől a Ferrari csapat és az F1 rajongói viszontláthatják a Kaspersky Lab logót a csapat autóin is. A Formula 1-re váltással a Kaspersky Lab teljesíti azon stratégiai terveit, hogy tovább növelje a márka világszintű elismertségét. „Amikor cselekszünk valamit a Kaspersky Labnál, mindig arra törekszünk, hogy azt mindenki másnál jobban tegyük, és ami a legfontosabb, máshogy csináljuk,” mondta Eugene Kaspersky a Kaspersky Lab vezérigazgatója és társalapítója, mielőtt ismertette a partnerséghez vezető utat: „Ha a márka fejlesztésébe fektetünk, csak azokban a márkákban gondolkodunk, akik hasonló értékeket képviselnek, mint mi. Ez azt jelenti, hogy legyenek újítók, vezetők, elkötelezettek a minőségért és állandó sikeréhség jellemezze őket. Így örömmel jelenthetjük be, hogy partnerei lettünk a Ferrarinak, a világ legelismertebb Formula 1-es csapatának.