A Lenovo, mintegy 16 millió dolláros veszteségről számolt be.

Ez a veszteség az utolsó negyedév eredménye, ám ez is komoly eredménynek tekinthető az első negyedév 264 millió dolláros deficitjéhez képest. Tavaly ezen időszakban még 110 millió dolláros nyereségről adhattak számot csökkenő értékesítési mutatók mellett. Az eredményt egyértelműen a gazdasági visszaeséssel, és a növekvő piaci versennyel magyarázzák. PC szállításaik globális viszonylatban összességében mintegy 3 százalékkal emelkedtek annak ellenére, hogy a fejlett országok piacain 17-, míg a fejlődőként 6 százalékos volt a visszaesés. A pozitív eredmény oka a kínai eladások jelentős növekedése. A kiélezedő verseny miatt azonban az értékesítési árak 20 százalékot zuhantak, ami a bővülő értékesítés mellett is negatív bevételi eredményt okoztak. A globális piacból a Lenovo jelenleg nem egész 9 százalékot birtokol.