A béta illesztőprogram a függőleges szinkronizálás engedélyezése során felmerült problémákra is gyógyírt jelent.
Az NVIDIA hivatalos fórumain többen is jelezték, hogy a Vertical Synchronization bekapcsolásával a játékmenet darabos lesz a GTX 600 sorozatnál. A jelenség az elmondottak alapján hasonlít a két GPU-s kártyáknál esetenként felmerülő microstuttering problémára. A GeForce 304.48 béta meghajtó ezzel kapcsolatosan is javításokat eszközöl, illetőleg a gyárilag túlhajtott kártyák esetében is történtek optimalizálások. A rajongók biztosan azt is örömmel konstatálják, hogy számos játékban jelentősen nőtt a teljesítmény – legalábbis a zöldek mérései alapján.
[+]
GeForce GTX 680:
- Akár 18 százalék a Batman: Arkham City játékban
- Akár 15 százalék a Dragon Age II alatt
- Akár 10 százalék a S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat futtatása során
- Akár 60 százalék Total War: Shogun második részében (a legutolsó javítással)
GeForce GTX 560:
- Akár 14% a Batman: Arkham City játéknál
- Akár 5% a Battlefield 3 esetén SLI rendszereknél
- Akár 4% a Dragon Age II futtatásakor
- Akár 8% a The Witcher 2: Assassins of Kings-ben SLI konfigurációknál
- Akár 7% a Lost Planet 2-nél
A GeForce 304.48 béta minősítésű illesztőprogram letöltése a vállalat honlapjáról kezdhető el.
Forrás: NVIDIA