Az egyelőre kiaknázatlan lehetőséget lovagolná meg a keresőóriás.

Ugyan a vállalat részéről egyelőre semmiféle megerősítése nem történt a játékokban való reklámozást illetően, annyit viszont elárultak, hogy a módszer tesztelése jelenleg is zajlik. Hozzátették továbbá, hogy a játékok által megteremtett környezet kitűnő terület az azt használókat célzó reklámok számára, amelynek előnyeit így nemcsak a hirdetők és a fejlesztők, hanem a felhasználók is élvezhetik. Ennek érdekében még februárban közel 23 millió dollárért felvásárolták az AdScape nevezetű céget, mely kifejezetten a játékterekben való reklámok elhelyezéséért dolgozott. Az alap tehát megvan, már csak a módszer tökéletesítésére lenne szükség.

Játékokban reklámozna a Google
A Google arca lehetne…

Hogy a játékosok tényleg élvezni fogják-e, ha a Google jóvoltából reklámok tömege árasztja el a játékok virtuális tereit, azt csak sejteni lehet, mindenesetre erről a próbálkozásról nekünk csupa vicces reklám jut eszünkbe. Ilyen lehet például, amikor a Gears of War sötét, vészjósló helyszínein megjelenik egy “Adj vért!” poszter, vagy a Crysis tengerpartos szakaszain hajókölcsönzésre vagy éppen az állatvédelemre felhívó reklámtáblába ütközünk (nem szabad dobálni a csirkéket!).