Válassza az Oldal lehetőséget

Itthon még kihasználatlan a Skype, legalábbis hirdetési szempontból

Itthon még kihasználatlan a Skype, legalábbis hirdetési szempontból

Annak ellenére, hogy a Skype-on futó hirdetések rendkívül hatékonyak és a médiavásárlók körében világszerte nagy népszerűségnek örvendenek, Magyarországon egyelőre ismerkedünk a lehetőséggel. Pedig hazánkban jelenleg a Skype a legnépszerűbb számítógépes csevegő program, ahol a felhasználók mintegy 36 százaléka rendszeresen videotelefonál. A beszélgetések ablakában futó hirdetések impozáns eredményeket produkálnak, és akár kétszámjegyű növekedést eredményeznek az olyan legnehezebben változtatható mérőszámokban, mint az ajánlási vagy a vásárlási szándék.

 

 

A Sanoma Media Budapest 2013 júniusában végzett kutatása szerint a hazai felhasználók az esetek többségében (36%) videótelefonálásra használják a csevegő programot, míg a hagyományos chat 31 százalékban, hanghívás 22 százalékban jellemző. A kapcsolattartás jellegét tekintve a Skype leginkább a családi (73%) és a baráti (84%) kapcsolattartásnak a platformja, munkahelyi kommunikációra a megkérdezettek 30 százaléka használja. További érdekesség a földrajzi megoszlás, a felhasználók többsége (53%) főleg belföldre, 24 százalék inkább külföldre, míg 23 százalék külföldre és belföldre is használja a Skype-ot.

A szerzőről

s3nki

A HOC.hu oldal tulajdonosa. Több száz cikk, és több ezer hír szerzője. A különböző online felületeken kívül írt a Chip Magazinba, és a PC Guruba is. Egy ideig saját PC-s boltot vezetett, éveken át dolgozott üzletvezetőként, szervizvezetőként, rendszergazdaként az újságírás mellett.