Itt az új GearBest, megújult kedvenc áruházunk
Idén tavasszal 5 éves lesz a cég, az évfordulót új arculattal köszöntik.
A GearBest az egyik legfiatalabb kínai áruház a neten, mégis, ez alatt a rövid idő alatt komoly ismertségre tettek szert. A GearBest nagyon erős marketinggel rendelkezik, rengeteg partner dolgozik velük népszerűsítve termékeiket. Az, hogy ez alatt a rövid idő alatt a világ egyik legnagyobb áruházává nőtték ki magukat, hogy több, mint 40 millió ügyfelet szereztek nem véletlen. Rengeteg akcióval, kuponossal és kupon nélkülivel csábítanak vásárlásra, sokszor olyan árakon, amik a piacon a legjobbak. A brand építését az utóbbi egy évben tovább erősítették saját márkás termékeikkel, amik közül legtöbbször az Alfawise-t szoktuk kiemelni, mint amelyikre tényleg érdemes lesz figyelni.
Az ötödik évforduló a márka megújulását hozza magával. Új eblémát alkottak, ami hitük szerint kifejezi azokat az értékeket, amiket az áruház hordoz. Továbbra is három kulszó, amit fontosnak tartanak, ezek a minőség, a megfizethetőség és a szórakozás. Az új embléma szakít az eddigi egyszerű fekete-fehér megjelenéssel. A tervezők beemelték a sárga színt is, ami könnyed és vidám érzetet kelt, emellett pedig a GearBest G betűjéből szmájlit formáltak, ami kifejezi azt a vidám és könnyed érzést, ainek eszünkbe kell jutni róluk.
A változás nem csak az emblémában nyilvánul meg, az áruház felülete is vidámabb, modernebb lett. A modernség szerencsére nem ment a használhatóság rovására, sőt, ez inkább javult. Nagyon jó hír, hogy a magyar nyelvű oldal most már lényegében hibátlan, igaz gépi fordítással még mindig találkozunk. Egyre többen segítenek a cégnek a termékek leírását, a nagyobb ajánlókat hazánk ékes nyelvére lefordítani, így ha lassan is, de teljes értékű “magyar” áruházzá válik a GearBest.
A magyar felületet itt találjátok: GearBest magyarul