Steve Jobs elképzelései szerint már jövőre piacra kerülne a második generációs iPhone.
Az Apple első mobilkészülékének bemutatója után — a kedvező fogadtatás ellenére — sokan rossz szájízzel hagyták el a termet, és a szaksajtó a pozitív értékesítési mutatók láttán is picit értetlenkedve rázta a fejét. Hogy miért is?
Egyrészt az iPhone az egyedi formaterven kívül komolyabb újítást nem tudott felmutatni, csak szerződéssel, és minden országban egyetlen szolgáltatótól vásárolható meg, és a magas ár ellenére olyan alapvető funkció — a 3G támogatása — maradt ki, amely ebben a kategóriában egyszerűen megbocsájthatatlan bűnnek számít.
A visszajelzések hatására máris megkezdődött a második generációs iPhone fejlesztése, amelyről egyelőre igen kevés konkrétum tudható: ami biztos, az az, hogy az Apple terméke végre a harmadik generációs készülékek táborába fog tartozni, valamint nagyobb teljesítményű akkumulátorra, és ennek köszönhetően megnövelt beszélgetési időre számíthatunk.