Idén is megrendezésre került a Breakpoint party
Március 21-24. között tartották a demoscene-t összefogó rendezvényt.
A 2001 óta minden év húsvét hétvégéjén megrendezett Breakpoint party a demoscene közösségének bizonyosan legrangosabb eseménye. Jellemzően évről évre itt jelennek meg legemlékezetesebb realtime demók, animációk, grafikák és más audivizuális produkciók. Idén is rengeteg színvonalas alkotás indult a különféle versenyeken.
Többek között itt mutatta be először a lengyel Plastic a Sony megbízásából Playstation 3-ra készített demóját. A grafikai versenyeken is igen magas volt a színvonal. Rengeteg nagyon jó render és kézzel rajzolt mű indult, illetve idén először procedurális grafikai versenyt is rendeztek, ahol egy futtatható 4 kbyte-os programba kellett a készítőknek a grafikájukat megrajzoló algoritmusokat belesűríteni.
Mindezekről az eseményekről, és a produkciókról a Scene.hu-n olvashatóak a részletes beszámolók és review-k.
Íme sorban:
Review mindenről, ami mozog – három részben:
I. Console demo/real wild, PC 4K intro, Amiga 64k intro:
http://scene.hu/news.php?extend.583
II. Animációk, Amiga és C64 reatime demo, PC 64k intro
http://scene.hu/news.php?extend.584
III: PC realtime demo
http://scene.hu/news.php?extend.585
A Breakpoint grafikáiról:
http://scene.hu/news.php?extend.576
A Breakpoint zenei szempontból:
http://scene.hu/news.php?extend.579
Online közvetítés a party eseményeiről:
http://scene.hu/news.php?extend.571
A magyar scenerek eredményei:
http://scene.hu/news.php?extend.577
Breakpoint képek és videók:
http://scene.hu/news.php?extend.578