A Sysadmin Day (a rendszergazdák napja) rendezvény lehetőséget biztosított arra, hogy a kilátogató IT szakemberek megosszák hétköznapjaik legnagyobb kihívásait és legviccesebb eseteit. Ezekből szemeztük ki a legérdekesebbeket.
„Egy online hibajelentő form. A felhasználó kinyomtatta a weboldalt, kitöltötte tollal, majd elfaxolta.”
„Egy online hibajelentő form. A felhasználó kinyomtatta a weboldalt, kitöltötte tollal, majd elfaxolta.”
„2004-ben történt: nem jött át egy email. 500 megát akart átküldeni, de erre csak a harmadik beszélgetés tárgyával derült ki. Igaz, egy csinos lány volt.”
„Hol van a billentyűzeten az OK gomb?”
„Valaki megkért, hogy javítsak meg egy összetört CD-t.”
„A felhasználó gépén nem működött a hálózat. Elindulok a dróton, a koax csatlakozó ki volt húzva. A takarító kimosta a hűtőszekrényt és tanulta, hogy előtte áramtalanítani kell. Ki is húzta az első valamit, amit a falon talált a hűtő mellett és örült, hogy ég a lámpa a hűtőben, amíg mossa.”
„Felhívtak a munkatársak, hogy berepült egy légy a kábelcsatornába és oldjam meg.”
„Nem megy a nyomtatás este 10 órakor. Mivel nagyon sürgős volt az ügyfélnek, átutaztam a városon. Nem volt papír a nyomtatóban.”
„Véletlen fájltörlés után visszatöltöttem az adatokat, mikor megkértem a felhasználót, hogy ellenőrizze, újra kitörölte.”
„Szóltak, hogy nem lehet bekapcsolni a gépet, be volt kapcsolva a gép, de a monitor nem.”
„Nem találták a nagy, piros, előlapon elhelyezett bekapcsoló gombot egy hálózati nyomtatón.”
„Mi az a lomtár és hol van?”
„Riportolni kellett minden hibát, volt egy nap, amikor egy gép nem indult, a megoldó csapat kérte, hogy mellékeljünk képernyőképet.”
„Én: hosszan nyomd a bekapcsoló gombot!
Felhasználó: de hol az a nyomdabekapcsoló gomb?!”
„A kolléga megvádolta a nyomtatót öngyilkosságra való felbujtással: “Rendeljen cián patront!””
„Mennyi ideig bírja a laptop akksi nélkül?”
„Egy idősebb úr felhívott, hogy nem működik a pendriveja. Odaérve megkértem, hogy dugja be, majd sokkot kaptam, amikor a soros portra dugta fel. Nem tudtam eldönteni, hogy nevessek-e vagy sírjak.”
„Első email: Feltehetek egy kérdést? Válasz: Természetesen. Második email: Biztos?”
Forrás: HOC