Az LG a közép-kelet európai régió országai közül háromban is piacvezető szerepet tölt be házimozi termékkategóriában.
Magyarországon az eladás utáni értékben, Szerbiában darabszámban, Horvátországban pedig mindkét kategóriában első helyen áll az LG. A házimozik eladási értékét tekintve az LG 2005 közepe óta piacvezető Magyarországon. A független piackutatók által végzett kutatás alapján 2010-ben az LG piaci részesedése a házimozi szegmensben 38% volt Magyarországon. A közép-kelet európai régió országaiból a szerb vásárlóközönség a legelkötelezettebb az LG házimozik iránt, ahol 2010-ben a vállalat az eladott darabszámot tekintve már a piac közel felét birtokolta, 47%-os részesedéssel. Ebben a kategóriában a horvát piacon is várakozásokon felül teljesít az LG, hiszen az eladott darabszámok terén 2010-ben 45,2%-os eredményt tudott felmutatni. Horvátországban az LG az elmúlt év elején 20%-os piaci részesedéssel indult és közel 30 százalékpontos növekedést ért el az év végéig.
„Büszkék vagyunk arra, hogy házimozi értékesítésben elsők vagyunk a közép-kelet európai régió három országában is, hiszen ez az eredmény egyértelműen a felhasználó-központú fejlesztési filozófiánkat igazolja. A házimozi termékkategóriában folyamatos növekedést figyelhetünk meg Magyarországon, Szerbiában és Horvátországban is. Célunk, hogy megtartsuk, majd növeljük mind értékben, mind darabszámban a piaci részesedésünket a régióban, ami hazánkban a 38,4%-os eredmény további növelését jelenti.” – nyilatkozta Falus Viktória, az LG Electronics Magyar Kft. szórakoztatóelektronikai marketingkommunikációs menedzsere.
Forrás: Sajtóközlemény