Az LG Electronics (LG) áthelyezte eddig Lengyelországban működő ügyfélszolgálatát Budapestre.
2012. szeptember 6-ától az LG budapesti irodájában fogadják a régió országaiból – Magyarország, Bulgária, Horvátország, Szerbia és Románia – érkező megkereséseket. A vállalat egyúttal Szerbiára is kiterjeszti ügyfélszolgálatát, mivel az ottani felhasználók ezelőtt nem kaptak ilyen fajta terméktámogatást. Az LG részéről ez a fejlesztés komoly beruházást igényelt: ki kellett alakítani a munkaállomásokat, az IT rendszert és telefonhálózatot pedig bővíteni kellett. A huszonhárom új állásra kétnyelvű — magyar és a régió egyik országának nyelvét beszélő —munkatársakat kerestek, ami jelentősen hozzájárul a kifogástalan ügyfélkiszolgáláshoz. Az előnyök közé sorolandó még, hogy az ügyfélszolgálat és a szerviz egy helyiségben van, így a Call Center munkatársai szükség esetén azonnali segítséget kapnak a munkájukhoz.
Forrás: Sajtóközlemény