A sort szokásunkhoz hűen a ponthajhász 3DMarkokkal kezdjük, elsőként a korosodó 06-os verzióval:

Szűrők és élsimítás nélkül a kisebbik felbontásban nem tud igazán jól kijönni a különbség, a kártyák csak módjával izzadnak meg a teszt alatt, azonban a FULL HD felbontáson már kezd kirajzolódni a GTX 260 SOC nem csak árnyalóbeli, hanem órajelbeli fölénye is. A képjavító eljárásokat bekapcsolva a GIGABYTE VGA ereje még egyértelműbb.

Váltsunk gyorsan a Vantage pontszámaira, amelybe már bevontuk a GTX 260 SOC tovább tuningolt teljesítményét is. Performance módban szinte hihetetlenek az egyedi GeForce GTX 260 értékei. Nem is hittük el elsőre, háromszor megismételtük, de végig ugyanazt kaptuk, úgyhogy elképedésünk még egy darabig megmaradt. A tuning ha nem is sokat, de még néhány %-ot rá tudott dobni az amúgyis kőkemény GTX 260 SOC produkciójára.

Crysis Warhead alatt a Vantage-nél látottak érvényesültek. Az senkit sem lephet meg, hogy a 216 SP-s OC-s GIGABYTE GTX gyorsabb a 192 SP-s Palitnál, de hogy ennyire lemossa, az azért minket is elgondolkodtatott. A kézi tuning már csak hab a tortán, plusz 1-2 FPS-t még nyertünk vele, de a GIGABYTE kártyán a sebesség mindvégig — még az élsimítás bekapcsolása után is — a kritikus 30 FPS felett maradt.

A World in Conflict is veterán tagja már tesztjátékainknak, de kedveljük őt beépített mérőalkalmazása miatt, ami ráadásul pillanatok alatt lefuttatható. A legkisebb felbontáson elég nagy a szórás, de ahogy növekszik a pixelszám, úgy marad le a Palit és kerül közelebb egymáshoz a GIGABYTE gyári és kézi OC-s teljesítménye, melynek végén vélhetően CPU limites közelségbe jutottunk.