Hetedik oldalunkat nyissuk debütánsunkkal, a Tom Clancy’s H.A.W.X.-szal:

Egyből kis magyarázatot kell fűznünk a grafikonhoz. A HAWX az első olyan játék, mely támogatja a DirectX 10.1-es verzióját, és amely a mérési szekcióban lehetőséget biztosít e “fícsör” ki-bekapcsolgatására. Mivel az összes jelenleg piacon lévő (frissnek mondható) AMD VGA kompatibilis a D3D e verziójával — vagyis megkapjuk ezt a szolgáltatást a pénzünkért –, a Radeonoknál a DX 10.1-et vettük alapul, csak érdekességképpen lemértük a kártyákat “sima” DX10 mellett is, mint ahogy a GeForce-oknál ezt tennünk kellett.

Az eredmény figyelemreméltó, csak a HD 4770 2048 × 1536-os értéke nem változott pozitív irányban, vagyis kijelenthetjük: a DX10.1 nem butaság, hanem ennek támogatása leginkább hasznos tulajdonság. E szolgáltatás segítségével például főszereplőnk 1600 × 1200-as felbontás mellett elhozta az ezüstérmet.

Ezek után nem is jöhet más, mint a Crysis:

Ez bizony a GeForce-ok pályája, egyik Radeon sem tud beleszólni a küzdelembe (pláne magas felbontásban).

Következzék a “kisöcsi”, a Far Cry 2:

Itt már átbillen a mérleg nyelve, ennek megfelelően a HD 4770 is nagyon jól teljesít; a “fekete kártya” hatalmas visszaesése 2048 × 1536-ban kicsit érthetetlen.

Levezetésképpen pedig izzítsuk az igen élvezetes és akciódús Unreal Tournament III-at:

A pálmát a GTS 250 vitte el, míg a bronzérmen ketten osztoznak: HD 4770 és 8800 GT TOP.