Nézzük, mi van akkor, ha a Company of Heroes: Opposing Fronts nevezetű játékot DX10-es renderelésbe tesszük:
Főszereplőnk ismét a két SLI között tengeti életét, azonban a felbontás növekedésével egyre csökken a hátránya a dupla 280-as ellenében. A játék elején nem hiába van NVIDIA logó, az X2 örül, ha a GeForce GTX 280-nal tudja tartani a lépést.
Következő programunk a jelenlegi egyik legjobb multis FPS, az Unreal Tournament III:
Az NVIDIA új jövevénye inkább a fekete szín felé kacsingat, míg az AMD üdvöskéje picit furcsán viselkedett a tesztek alatt 1280 × 1024-es felbontás mellett.
Ezen oldalunkat zárjuk a Devil May Cry 4-gyel:
Itt igazán elemében érzi magát a GeForce GTX 295, néhol meg tudja szorongatni még a 280 SLI-t is; X2-nk csak a magasabb felbontáson tér magához.