Az utolsó méréses oldalunkra érkeztünk, következik az AvP legújabb része és Bad Company 2. Lássuk!

Előbb az Alienek támadását kellett túlélnünk a benchprogi futása közben. Ebben a benchmarkban biztos, hogy driveresen történt valami hatalmas optimalizáció. Ez abból is jól látszik, hogy korábbi mérésünk során még az SLI nem volt hatással az eredményekre, ergo nem működött, mostanra ez egyértelműen megváltozott, így nem csoda, hogy a GTX 460 SLI úgy veri szét a teljes mezőnyt, ahogy akarja. Ez nem jelenti azt, hogy egyedül szégyent vallana, sőt, ugyanazt hozza, amit eddig, tehát a GTX 465 és a GTX 470 között valahol félúton, vagy annál kicsit előrébb lavírozik. Szép!

Jöjjön tesztünk utolsó játéka, a Bad Company 2, mely nem tartalmaz beépített mérő modult, így a FRAPS-t hívtuk segítségül. A első pálya indulását követően azonnal aktiváltuk a mérő funkciót, melyet egészen addig bekapcsolva hagytunk, amíg a srácok el nem érnek a csónakkal addig a hídig, amin két ellenséges katona diskurál egymással. A híd alá érve lelőttük a FRAPS-et, és az így kapott átlag FPS értékeket közöljük.

GeForce GTX 460 és GTX 460 SLI -- Egy szerethető Fermi! 1

Nem gondoltuk, hogy a GF104-gyel nagyon meggyőző teljesítményt mutató GeForce GTX 460 ereje épp a Bad Company 2-re fogyni el, és nem is lett így. Gondoskodott arról, hogy a teszt végén jó benyomásokkal búcsúzzon tőlünk, ennek megfelelően hozta a gyakorlatilag egész teszt alatt mutatott formáját, és a GTX 465 valamint a GTX 470 közé beékelődve búcsúzott tőlünk, slusszpoénként pedig a 1920×1080-ban ismét megverte a GTX 470 SLI-t. Ugyan árról és ár/teljesítmény mutatóról még nem esett szó, de a teljesítményt tekintve elmondhatjuk, hogy hamar megkedveltük a GF104 maggal dolgozó 1 GB memóriával szerelt GTX 460-at, úgy éreztük, az NVIDIA ezúttal egy valóban ütős videokártyát engedett ki a kezei közül, ami tényleg jól sikerült.