A folytatásban két olyan cím következik, melyek szintén jó viszonyt ápolnak a DirectX 11-es API-val.

A S.T.A.L.K.E.R. volt az egyetlen olyan játék, amiben valamiféle hibába ütköztünk, valahogy nem ízlett a GTX 460-nak, mindegy hogy egy GPU-ról vagy SLI-ről volt szó. Az okot nem tudjuk, előfordulhat hogy valamilyen ütközésről, inkompatibilitásról volt szó, az kizártnak tartjuk, hogy a GF104 ereje ennyire redukálódott volna.

Végül autózzunk egy kicsit, ha nem is élőben, legalább virtuálisan. A GeForce GTX 460 sikersztori újabb állomásához érkeztünk. A GTX 465 ismét több mint 10 FPS-es lemaradással küzd, a GTX 460 a GTX 470-et idegesíti és próbálja hibára kényszeríteni. Ez aztán meghozza az eredményt, SLI-be kötve a kisebb felbontáson még csak befogja, még a nagyobbikon már meg is előzi a GTX 470 SLI-t! Két GTX 480 mögött két GTX 460 — gondoltuk volna?

GeForce GTX 460 és GTX 460 SLI -- Egy szerethető Fermi! 1