A különféle tesztprogramokon túlvagyunk, következnek a játékok!
Bíztunk abban, hogy a GTX 460 egyedül és párban is nem csak a szintetikus programokban legény a gáton, hanem játékokban is meg tudja majd őrizni izmait. Ezért elsőként egy manapság már nem éppen modern, de mindenképpen nagy nyers erőt igénylő játékkal indítottunk a Crysis Warhead személyében. A átlag FPS számok önmagukért beszélnek. Nem csak hogy nem kellett csalatkoznunk, a GTX 460 még erősebbnek is bizonyult a vártnál, a GTX 465 nem ellenfele, sokkal inkább a GTX 470 nyakára igyekszik rámászni. SLI-ben ugyanerről a jelenségről lehet beszámolni. Bár messze még a vége, azt hiszem egy halk bravót elmormolhatunk az NVIDIA-s fejlesztősrácok irányába.
Ha Crysis, akkor Far Cry 2 is, tartja a mondás. Egyszerre öröm és megdöbbentő nézni, ahogy a GTX 460 10 FPS-t ver rá elvileg erősebb és drágább házon belüli ellenfelére, a GTX 465-re. Ezeken után már vártuk az SLI hasonló mutatványát, nem hiába, ugyanis ahogy eddig, most is állva hagyta a GTX 465 SLI-t, és a GTX 470 nyomába eredt. Ez a hatékony SLI-s szereplés persze valamelyest biztos köszönhető a friss meghajtónak is, ettől függetlenül eddig elismerő tapssal tudjuk illetni a GF104 szereplését.
Az oldal befejezését biztos WiC sem rontott bele ez eddigi képbe, bár egy GPU-s rendszer esetén itt most alacsonyabb a GTX 460 fölénye a GTX 465-tel szemben, ellenben SLI-nél a kisebb felbontásban 1 FPS-en múlt az is, hogy befogja a GTX 470 párost.