A teszteredmények ismertetésében a megszokott menetrend szerint haladunk!
Már 3DMark Vantage alatt durrantott az átdolgozott Fermire épülő GeForce. Magabiztos fölénnyel verte a magasabb típusszámot viselő GTX 465-öt, mindkét pontszámot tekintve. Persze mondhatnánk azt is, hogy az új GeForce meghajtó is benne van a dologban, ez egyébként könnyen elképzelhető, de az már alig, hogy kellő erőfölény nélkül, csak driver-es segítséggel képes lett volna legyűrni a GTX 465-öt. Szóval — ugyan csak egy szintetikus mérőprogramról van szó — már itt elkezdtünk bizakodni a GTX 460 teljesítményét illetően. Ráadásul eddig csak 1 darab GTX 460-ről beszéltünk. Ha megfigyeljük az SLI konfigurációt, a szakadék még tovább nő, sőt, a páros a GTX 470-hez képest is látótávolságba került.
Szerencsére a Vantage alatt tapasztalt kedvező tendencia az Unigine Heaven 2.1 alatt is érvényben maradt. Pontszámot tekintve a GTX 460 felülmúlta a GTX 465-öt, FPS-ben pedig ugyanazt az átlagot produkálta. Az SLI ugyancsak szárnyalt, és ismét a GTX 470 SLI erejét nyaldosta.
Sajnos az CUDA alapú alkalmazások hatékonysága még igencsak gyerekcipőben jár, legalább a MediaShow-ban történő video-enkódolás kapcsán erre a következtetésre jutottunk, ezt már előző cikkünkben is elmondtuk. Az SLI gyakorlatilag hatástalan, egy GPU esetén pedig olyan a helyzet, mintha a program szimpátia alapján döntene, hogy kin szeretne gyorsabban futni. Az mindenesetre pozitívum, hogy bármilyen kártyát is használunk, lényegesen gyorsabban tudunk végezni, mintha csak pusztán CPU erőt alkalmaznánk.