GeForce GT 220 és GT 240 teszt – vérfrissítés az alsókategóriában
A sort a Clear Sky eredményeivel folytatjuk, ha valahol, akkor itt tényleg számítottunk arra, hogy az új GeForce-ok erősödni fognak, hiszen ez a játék képes kihasználni a DX10.1-et is, és ez immáron a GT 220-ban és GT 240-ben is “benne van”.
Sejtésünk nem volt alaptalan, az új GeForce-ok tényleg gyorsultak, de ez is csak a felzárkózáshoz volt elég, a győzelemhez nem. Mindenesetre a nagyobbik felbontásban a GT 240 és a 9600 GT között most csak 1 FPS különbséget mértünk, ami jó jel.
A HAWX-ról is el lehet mondani azt, mint a Clear Sky-ról, azaz nem nélkülözi a DX10.1 használatát. Ennek ellenére a GT 220 és a GT 240 mintha elfáradt volna az előző mérésben, ugyanis DX10.1 ide vagy oda, megint leszakadtak vetélytársaiktól, bár a GT 240 1680×1050-ben mért 2 FPS-nyi hátránya nem tragikus.
A Battleforge a DX11-gyel is jó viszonyban van, ez jelen esetben azonban lényegtelen, hiszen a HD 4670, GT 220, GT 240 a DX10.1-et, míg a 9600 GT csak a jóöreg DX10-et támogatja. Ez viszont nem igazán érdekli őt, és úgy mint eddig mindig, ezúttal is az élre áll. A GT 220 megint kikap vörös ellenfelétől, bár mivel mindketten 30 FPS alatt fulladoznak, gyakorlati jelentősége nincs a dolognak.
Cikkünk utolsó játéka a Batman, általában neki szokott az a szerep jutni, hogy lezárja az alkalmazások sorát, és ez most sincs másképp. A mérésekhez a PhysX-et bekapcsoltuk, méghozzá “Normal” szintre, emiatt a HD 4670-et viszont nem mértük, mert nem lett volna semmi értelme. Az erőviszonyokon még a PhsyX sem volt képes változtatni, a 9600 GT 3-4 FPS-sel megveri a GT 240-et és győz, a GT 220 pedig már a kisebbik felbontáson is a játszhatóság határán mozog.