A béta minősítésű GeForce 320 meghajtó felbukkanásáról már korábban beszámoltunk, a Metro: Last Light játék megjelenésének okán viszont egy frissítés érkezett. Mint a bevezetőben is említettük, a GeForce 320.14 újításait (egy kivételtől eltekintve) itt tudjuk megtekinteni. Lényegében egy komolyabb fejlesztés történt az előző béta óta – legalábbis a kiadási megjegyzések dokumentum alapján –, minek révén a Metro: Last Light játék (elméletileg) 10%-kal gyorsabban fut, s a GeForce Experience is helyes beállításokat fog majd alkalmazni az újdonságnál.
A roppant brutális gépigénnyel megáldott játékhoz az NVIDIA egy részletes útmutatót is mellékelt. Ebből kitűnik, hogy az élsimítás alkalmazáshoz (40 fps mellett) legalább két GeForce GTX 670 kártyára van szükségünk, ha viszont nem ragaszkodunk ehhez a képjavító eljáráshoz, akkor egy is elég lesz. A látszat ellenére ez egyébként nem feltétlenül azt jelenti, hogy a játék borzasztóan rosszul optimalizált, ugyanis a Metro: Last Light egy sor számításigényes megoldást (tesszelláció, PhysX, Ambient Occlusion, Post-Processing, Parallax Mapping, stb.) vonultat fel. Utóbbi kijelentést erősíti meg az is, hogy a mérések szerint a játék 15%-kal lassabb, ha nem DirectX 11 módban futtatjuk, illetőleg a kimagasló grafika ellenére 2 GB VRAM még 2560 × 1440 felbontásban is elég.