Válassza az Oldal lehetőséget

Felveszi a harcot a telefonadóval a Tesco Mobile

Felveszi a harcot a telefonadóval a  Tesco Mobile

Áremelés helyett garantált percdíjjal válaszol az új adó bevezetésére a Tesco Mobile.

Tesco-Mobile-logo

A július 1-jétől bevezetésre kerülő új távközlési adó ellenére a Tesco Mobile garantálja, hogy percdíjait legalább 2012. október 1-jéig nem emeli. A szolgáltató március 1-jei indulásakor az ígérte, hogy tarifáit mindenkor az átlátható, könnyen megérthető percdíjak fogják jellemezni, és ehhez kívánja tartani magát a jövőben is, anélkül, hogy az új adót bármilyen formában beépítené a szolgáltatás díjába.
 
„Hiszünk abban, hogy üzleti modellünk, amely szerint teljesen független virtuális szolgáltatóként, önálló cégként kötünk szerződést ügyfeleinkkel valódi előnyt és értéket teremt a hazai távközlési piacon” – mondta Reszkető Péter, a Tesco Mobile vezérigazgatója. „A Tesco Mobile legnagyobb erőssége pont üzleti modellünk, melynek kiemelkedő sajátossága a függetlenség és a rugalmasságból eredő hatékony működés. Rugalmasságunkból és az eddigi erős ügyfélszerzésből eredően találtunk forrást az új adó költségeinek finanszírozására, így nem kívánjuk az új adó miatti megnövekedett terheinket az ügyfeleinkre tovább hárítani. A Tesco Mobile garantált percdíjakat biztosít ügyfeleinek legalább 2012. október 1-jéig, így mobilköltségeik továbbra is változatlanok maradnak az új távközlési adó bevezetését követően.”

 

Forrás: tescomobile.hu