Ha a hírek igaznak bizonyulnak, hamarosan megjelennek a rugalmas képernyők első példányai a boltok polcain.
A rugalmas videó képernyő, ahogy a beszélő robot is a tudományos-fantasztikus irodalomhoz kapcsolódik: gondoljunk csak az automatikusan frissülő újságra a “Különvéleményben” vagy a videó tapétára az “Emlékmásban”. Évekkel ezelőtt a laboratóriumok és a nagyobb cégek elkezdték keresni a lehetőséget, hogy ezek a dolgok megvalósuljanak. A technológia hosszú utat tett meg az elmúlt években, és most úgy tűnik, hogy valósággá válhat. Miért olyan nehéz egy rugalmas képernyőt létrehozni?
Hallottunk már számtalan ígéretet, hogy mikor készül el, de mostanra kezd egyre inkább valóságosnak tűnni. A fejlesztőknek az elképzelésen túl, számtalan kihívással kellett szembenézniük. Jó néhányról bővebben olvashatunk a kapcsolódó oldali cikkben. A jó hír, hogy hamarosan tényleg kaphatóak lesznek ezek a képernyők a piacon. A rossz hír, hogy sajnos kezdetben csak a reklámokban és az áruházak polcain gyönyörködhetünk ezekben a készülékekben. Vajon az eladási és a piaci stratégia megegyezik? Vajon szükség van ezekre a hordozható készülékekben? Vajon megfizethető lesz ez az eszköz egy átlagos vásárló számára?