Az utaskísérők az innovatív technikának köszönhetően felszállás előtt értesülnek az utasokkal kapcsolatos információkról és a felmerülő igényekről, így többek között arról, ki igényel speciális ételt, melyik utas hol ül, pontosan kik utaznak a gépen.
Apple iPad-ek segítségével forradalmasítja a British Airways a szolgáltatásait. Korábban a személyzet az utasok felszállását követően az ajtók bezárása előtt egy hosszú tekercs papírt tartott a kezében. A listán akár 337 utas neve is szerepelhetett. Ez azonban már a múlt. Mostantól az utaskísérők egy vezeték nélküli 3G hálózat segítségével frissíthetik az iPad képernyőjüket, így az ajtók bezárását követően megkapják a fedélzeten tartózkodó utasok teljes listáját. Az iPad-re feltöltött speciális British Airways alkalmazás minden információt tartalmaz, mely egy gombnyomással elérhető és magában foglalja többek közt a menetrendeket és az utasok kiszolgálásához szükséges legfrissebb információkat. Arra is lehetőség van, hogy a hálózaton bármilyen eseményt rögzítsenek és megosszanak a földi személyzettel, így még a leszállás előtt megoldást találhatnak az esetlegesen felmerülő problémákra.
Bill Francis az fedélzeten tartózkodó utasok elégedettségéért felel a British Airways társaságnál. Véleménye és tapasztalatai szerint az iPad már most lehetővé teszi, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak a fedélzeten, a visszajelzések pedig mind az utaskísérőktől, mind az utasoktól egyaránt pozitívak. „A jövőben rejlő fejlesztési lehetőségek pedig végtelenek.” – mutatott rá Francis. Az iPad-et jelenleg 100 fedélzeten alkalmazhatja a személyzet, a cél pedig az, hogy a következő hónapokban a légitársaság minden vezető utaskísérőjéhez eljuttassák a készülékeket.
Forrás: Sajtóközlemény