Válassza az Oldal lehetőséget

Felszállás előtt gondoskodnak az utasokról

Felszállás előtt gondoskodnak az utasokról

Felszállás előtt gondoskodnak az utasokrólAz utaskísérők az innovatív technikának köszönhetően felszállás előtt értesülnek az utasokkal kapcsolatos információkról és a felmerülő igényekről, így többek között arról, ki igényel speciális ételt, melyik utas hol ül, pontosan kik utaznak a gépen.

Apple iPad-ek segítségével forradalmasítja a British Airways a szolgáltatásait. Korábban a személyzet az utasok felszállását követően az ajtók bezárása előtt egy hosszú tekercs papírt tartott a kezében. A listán akár 337 utas neve is szerepelhetett. Ez azonban már a múlt. Mostantól az utaskísérők egy vezeték nélküli 3G hálózat segítségével frissíthetik az iPad képernyőjüket, így az ajtók bezárását követően megkapják a fedélzeten tartózkodó utasok teljes listáját. Az iPad-re feltöltött speciális British Airways alkalmazás minden információt tartalmaz, mely egy gombnyomással elérhető és magában foglalja többek közt a menetrendeket és az utasok kiszolgálásához szükséges legfrissebb információkat. Arra is lehetőség van, hogy a hálózaton bármilyen eseményt rögzítsenek és megosszanak a földi személyzettel, így még a leszállás előtt megoldást találhatnak az esetlegesen felmerülő problémákra.

apple-ipad-3g-wi-fi-32gb
[+]

Bill Francis az fedélzeten tartózkodó utasok elégedettségéért felel a British Airways társaságnál. Véleménye és tapasztalatai szerint az iPad már most lehetővé teszi, hogy személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak a fedélzeten, a visszajelzések pedig mind az utaskísérőktől, mind az utasoktól egyaránt pozitívak. „A jövőben rejlő fejlesztési lehetőségek pedig végtelenek.” – mutatott rá Francis. Az iPad-et jelenleg 100 fedélzeten alkalmazhatja a személyzet, a cél pedig az, hogy a következő hónapokban a légitársaság minden vezető utaskísérőjéhez eljuttassák a készülékeket.  

Forrás: Sajtóközlemény