Elrajtolt az Office 2010 – Az én irodám kampánySzeptember végén indította útnak a Microsoft az Office 2010 – Az én irodám névre keresztelt kampányát, amelynek célja, hogy tippeket adjon, lehetőségeket tárjon fel a kis – és közepes méretű vállalkozások előtt, miként tudják üzletmenetüket néhány egyszerű, a mindennapi munkában is használatos alkalmazással és szolgáltatással minimális erőforrás felhasználásával javítani.

A tapasztalat azt mutatja, s a Microsoft ügyfeleinek visszajelzéséből is kiderül: a kisvállalkozások szeretnék javítani működésük hatékonyságát, fejleszteni üzleti tevékenységüket, marketing munkájukat, javítani értékesítési folyamataikat, azonban anyagi, valamint emberi erőforrásaik korlátozottak. Az Office 2010 – Az én irodám kampányon keresztül a Microsoft néhány egyszerű megoldás bemutatásával szeretné segíteni a cégek mindennapi munkáját. A kampány alapját adó honlapon számos, hasznos információt találhatnak az érdeklődők arról, hogy egy vállalat hogyan tudja a bevételeit rövid távon jelentősen növelni úgy, hogy emellett hatékonyabb lesz a cég munkája, vagy költségeket takarítanak meg.

02

Az oldalon az érdeklődők hasznos tippeket kapnak arról, miként tud egy kisvállalat házon belül hatásos marketing anyagokat és bemutatókat készíteni minimális ráfordítással a Microsoft Office Word-ben és Publisher-ben, annak érdekében, hogy a cég ügyfeleiben a profi benyomását keltsék.

Forrás: microsoft