Az NVIDIA szerint ez az illesztőprogram egy fontos frissítés a játékosok számára. A WHQL minősítésű meghajtó az új Tomb Raider játék alatt akár 20%-os teljesítménynövekedést hozhat, s ideális körülmények között hasonló mértékű gyorsulás várható a DiRT Showdown alatt is. A mérések szerint a Metro: Last Light tempója ettől valamivel szerényebb mértékben javult (10 százalék), az Assassin’s Creed III, a Far Cry 3 és a BioShock Infinite pedig már „csak” 8, 6 és 5 százalékos sebességnövekedést mutathat.
A GeForce 320.18 WHQL SLI profilokat tartalmaz a Call of Juarez: Gunslinger, Dead Island: Riptide, Dungeons & Dragons: Neverwinter, Euro Truck Simulator 2, Far Cry 3: Blood Dragon, GRID 2 és a Remember Me játékokhoz, a már meglévő profil pedig frissült a Natural Selection 2, Resident Evil 6 és a TrackMania 2 Canyon esetében.
További érdekesség, hogy az illesztőprogramban a GeForce Experience szoftver 1.5-ös verziója is helyet kapott. Az előbb említett alkalmazás automatikusan feltérképezi a hardveres és szoftveres környezetet, majd ezek függvényében beállítja a játékok grafikai minőségét.
A zöldek a fent megnevezett játékok mellett számos további címnél értek el előrelépéseket. Fontos megjegyezni, hogy az NVIDIA által elvégzett mérések egyfajta iránymutatásként szolgálnak, az nem garantálható, hogy mi is hasonló végeredményt látunk majd. Az optimalizációk az összes GeForce GTX kártyát érintik.
A GeForce 320.18 WHQL meghajtó a GeForce 8-as sorozatú grafikus kártyától alkalmazható, a támogatott operációs rendszerek listája pedig a Windows XP-től indul.