A „T” márka bevezetésével megszűnik a T-Mobile és a T-Home, de a T-Systems (nagyvállalati ügyfélkör) megmarad. A Telekom az egységes márkanév bevezetésével párhuzamosan új arculatot vezet be, amely könnyebben azonosítható, frissebb, dinamikusabb élményt kiváltó megjelenést biztosít a márkának. A megújított arculat lehetővé teszi, hogy a Telekom márka az eddig megszokottnál is markánsabban jelenjen meg az erős versenyben működő telekommunikációs piacon, az új üzleti területeken és a partneri együttműködések során.
„Ügyfeleinkkel való kommunikációnkat egyszerűsíti és segíti, hogy jól beazonosítható egy márkaként jelenünk meg a jövőben a hazai piacon is – mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója. – Törekvésünk, hogy az ügyféligények változására rugalmasan reagálva képesek legyünk kiaknázni az új, innovatív szolgáltatási lehetőségeket, valódi ügyfélélményt kínálva mind lakossági, mind kis- és középvállalati, mind pedig nagyvállalati előfizetőink számára. Ennek jegyében terveink szerint 2013 folyamán a lakosság közel 40 százaléka számára tesszük elérhetővé a mobilinternetezés új dimenzióját megnyitó 4G/LTE alapú szolgáltatást. Mindez a vállalati ügyfelek számára is egy magasabb szintű kiszolgálást jelent, hiszen hatékonyabb, mobilabb működésükhöz így a legmodernebb hálózatot biztosítjuk” – tette hozzá.